Hönsmamman

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av MissJA - 14 januari 2011 21:14

För denna skitdag!!


Orkar inte vara uppe mera, orkar inte gråta mera. Hatar när det känns som det gör just nu. Hoppas bara att det ska gå att somna trots att jag ahr myrkrypningar i benen. Men att titta på let's dance känns som ett bra komplement till mitt lilla vita sömnpiller, mitt kemiska lugn i en liten burk..


imorgon är en ny dag, då ska jag fasen inte tänka på det som var idag..

...

Av MissJA - 14 januari 2011 17:50

Blir kanske inte någon promenad ikväll, det känns i hela mig som om det jag behöver mest av allt är någon som bara kramar mig. Men vi får väl se, har massa myrkrypningar i benen (redan) så det kanske är oundvikligt med en promenad trots allt..

Av MissJA - 14 januari 2011 16:28

Sitter här, pga all skit idag så klarar jag fasen inte av nåt alls. Känns som om denna dagen är ett enda stort misslyckande.


Är ledsen men kan inte gråta.

Är rastlös men kan inte göra nåt.

Är trött men kan inte förmå mig att vila.


Det enda jag verkar klara av att göra är att sitta på rööven åh glo som en jävligt lat kossa. Åh äta lite dijonsenap..

Av MissJA - 14 januari 2011 13:59

Allt har faan gått fel idag.  Vill inte mera. Går nog åh lägger mig åh sover bort en stund av denna bajsdag. Bättre det än att börja gråta massor. Känna mig misslyckad gör jag i vilket fall som helst.. Ikväll blir det inte tv-kväll med M utan en 2 timmars promenad efter att barnen lagt sig. Det på grund av att första promenaden som skulle varit en timme sket sig..


Förresten, funderar på att byta hälsocentral - igen.. Gjorde det för drygt ett år sedan, men detär så långa väntetider för att få en tid hos en läkare att man typ hinner bli frisk innan man får hjälp.. Ska dock vänta tills bäbisen är född och jag är klar med mvc..

Av MissJA - 14 januari 2011 10:39

Hon kör alltid på nya bantningskurer gärna tillsammans med min yngsta syster som sedan tidigare har hållit på med bulimiska tendenser. Nu verkar hon vara mera mot uns. När jag sa till mamma nu när hon berättade om ytterligare en diet tillsammans med H sa jag lite försiktigt att jag har sett tydliga tendenser på att hon skulle kunna utveckla ett osunt matbeteende. Varpå mamma bara blir skitsur och fräser att det minsann inte finns någon risk för det!!


Är hon dum i hela huvudet eller?? Men det är ju klart, jag är ju åxå hennes dotter och har haft ätstörningsproblem/ tendenser sedan jag var 5 år utan att hon har valt att se det (hon ser fortfarande inget)..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards