Hönsmamman

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av MissJA - 5 januari 2011 20:00

Orkar inte vara vaken mycket längre. Så jag kommer att stänga ner för dagen. Natta barnen och sedan inta en skön position i sängen och slötitta på tv tills jag flyter iväg bort till drömmarnas rike..


Sov gott

Av MissJA - 5 januari 2011 17:17

Ni som gjort det, var har ni hyrt er? Jag blir inte klok på de olika företagen (eller så beror det helt och hållet på att jag är för trött idag för att klara av att förstå mig på saker..)


Men berätta gärna var ni hyrde den åh vad det kostade?

Av MissJA - 5 januari 2011 16:25

Idag är en sådan dag då det känns som om någon försökt söva mig, utan att lyckas få mig att sova bara förvandla mig till en zombie!!


Orkar knappt masa mig fram. Turligt nog är ungarna lika sega så vi underhåller oss fint i alla fall.

Det blir ingen promenad idag utan jag tänkte krascha tidigt med lergigan och tv-tittande. Orkar inte ens hämta M med bilen när han slutat. Är stolt som faan över att jag orkat förbereda en vegetarisk lasange och med hjälp av V hängt upp en tvätt som jag tvättade igårkväll.


Fast slöhetsdagen nr 1 var fint placerad, de 18 minusgraderna ute lockar inte precis till lek utomhus ändå. Imorgon när vi alla är hemma och lediga ska tempraturen vara riktigt ok åh då blir det att vara ute desto mera...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards