Hönsmamman

Alla inlägg under juli 2016

Av MissJA - 26 juli 2016 14:09

Tänkte göra ett snabbt avtryck här inne. Vi njuter så mycket vi bra kan av sommaren, solen, värmen och ledigheten!

Morgonridturer med V med efterföljande bad i sjön

Frukostar på tomten i solskenet
Bärplockning vid tomten
Lekparkshäng

Bad både i vänner och på sandstränder.
Mellis utomhus har varit vår grej

Å härligt balkongmys i Berttjärn

Nä nu ska jag fortsätta njuta av sommaren och denna härliga tid.
Hoppas ni som brukar titta in på min blogg har en skön sommar!
På återseende/ Missja

Av MissJA - 1 juli 2016 19:24

Idag var jag å M å träffade en jurist. Vi gjorde en livsbesiktning som det heter och valde att göra en del viktiga saker. Fixa testamente, skriva äktenskapsförord osv. Det känns bra att göra det nu, inte minst med tanke på att vi nu förmodligen är mitt inne i vårt livs dyraste affär (husbygget). Dessutom blir det lättare den dagen någon av oss lämnar jordelivet. Men billigt är det inte, hoppas att det dröjer väldigt många år innan dessa dokument måste användas..

Sen åkte vi med barnen till paradisbadet i ö-vik å roade oss länge å väl. Vi avrundade med att äta på burger king innan vi åter satte kursen hemåt..

I sommar blir det ingen längre resa, vilket lämnar plats åt kortare äventyr. Det kan vara nog så uppskattat.

Tidigare i veckan tog jag å v en spontan tur till umelagun där vi motionssimmade en timme å njöt av solen och värmen.

V är helt inne i sina Harry Potter böcker... Det är så roligt att hon gillar att läsa

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Skapa flashcards