Hönsmamman

Alla inlägg under december 2011

Av MissJA - 1 december 2011 19:03

Det har gått mer än 6 månader sedan mitt senaste inlägg. Mycket har hänt inom mig sedan sist. På samma sätt som lille D nu är en bäbis som kan ställa sig upp mot saker och ting, krälar runt osv hans joller börjar likna ord som mamamama åh ababababab åh lalalalalal. Min ätstörning so kontrollerat mitt liv under så lång tid ä är på väg ut ur mitt liv!! Otroligt nog så blev den stora vändningen för mig under sommaruppehållet av behandlingen på freja. Jag hittade verktygen som började bygga upp ett friskare tänk runt mat och träning. En tanke i mig började formas för ungefär en månad sedan, jag vill dla med mig av de verktyg som blev min vändning. Mina numera dagliga verktyg som ser till att jag fortsätter min strävan efter att bli kvitt ätstörningen en gåmg för alla. Förhoppningsvis blir jag utskriven från freja om ca 3 månader om jag forstääer som jag gör nu. Jag skulle uppskatta om ni som läser bloggen och som även ni gör denna resa från ätstörning vill dela med er om hur ni gör er väg mot ett friskare liv. Ha en underbar kväll/ missja

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards