Hönsmamman

Alla inlägg under augusti 2012

Av MissJA - 18 augusti 2012 12:12

Jag lät det svalna, i med lite isbitar å så voila iste enligt mig utan socker.

Trots allt kan jag hälla i mig det. Åh kag som inte druckit the alls sedan jag fick reda på att jag väntade barn.

Av MissJA - 18 augusti 2012 07:11

Fy fabian vilken skitnatt jag haft, fylld med ångest över kims skola!!
Ju mer jag engagerar mig desto mer ångest. Man tycker ju att det borde vara tvärtom!

Av MissJA - 17 augusti 2012 21:49

Idag har även V haft avslutning på sin simskola. Hon for fram i vartnet som en liten delfin, fjärilssim, crawl och ryggsim. Vi köpte även de märken hon klarat nu i sommar. 3 märken, baddaren, sköldpaddan och ryggsimsmärket (mamma är STOLT). Så nu ska vi bara köpa en märkessköld så hon kan ha dom vid sin säng. K lyckades ta baddaren tidigare i sommar så jag ska även köpa hans märke och en sköld åt honom åxå.

Nä nu är sent åh jag har ätit upp min grekiska yoghurt så nu är det sängläge till imorgon. Då är det städdag, godisdag åh så kanske vi hittar på nåt skoj. Hoppas det blir bra väder bara.

Nattinatt

Av MissJA - 17 augusti 2012 21:35

Är en hylla inne på toaletten brevid skötbordet. Jag kunde konstatera att vi bara har 1 body i strl 50, så det blir till att köpa en till innan hon kommer.

Jag har även packat ner det som jag kan behöva ha till BB i den nya skötväskan som jag köpte via tradera, den har rosa lock, så det blir rosa sufflett på lillans ligg/sittdel till vagnen åh Diddi ska få en blå (hans åkpåse är blå) åh sen till när det är dax för lillan att buta till sittdelen så ska hon få en rosa åkpåse. Svart, blått och rosa, det blir nice!!

Av MissJA - 17 augusti 2012 21:29

Idag har jag suttit flera timmar i datorn och i mobilen. Allt för att nå iu med vårt budskap, och kanske på så sätt rädda hällsboskolan.

Bland annat så har jag bokat in en träff med folkbladet på måndag kl 10.

Mailat massa politiker, bla fredrik reinfeldt, utbildningsministern och Jonas sjöstedt. Även socialdemokraterna i umeå och vänsterpartiet i umeå fick sig e-mail från mig.

Jag skickade även ett tips till västerbottensnytt, och skrev ihop en stödtext som jag ska använda mig av när jag ringer till ring P1.

Vi som deltog i intervjun med vk har även fått läsa igenom texten och godkänt den.

Av MissJA - 17 augusti 2012 19:18

Jag måste palla att dricka, det hjälper livmodern att bli effektiv när förlossningen drar igång. Åh sägs även förkorta avslaget.

Av MissJA - 17 augusti 2012 18:02

Innehöll:
1 vi föräldrar
1 skallra som man fäster runt ex hand eller fot
2 nappar från avent
3 matningsskedar
1 liten flaska head and shoulders shampoo
4 st blöjor pampers new baby nr1
Litet paket pampers våtservetter
Åh så massa broshyrer åh säkert någon kupong.

Jag hämtade ut babyboxen på barnens hus åh fick även eett presentkort på 100kr :D

Av MissJA - 17 augusti 2012 17:41

Innehåller:
1 paket våtservetter
1 liten tub diper kräm
1 liten flaska barnolja
1 stift kronans hudsalva
1 pysventil
1 napp från nam
1 liten flaska flux
Tidningen mama
Åh så massa broshyrer

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards