Hönsmamman

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av MissJA - 6 augusti 2012 23:56

Har jag umgåtts med våra härliga grannar nu ikväll. Alltså har vi haft en mysig vuxenfika åh pratat strunt. Vi satt hemma hos oss, det dracks the/ kaffe (jag kallt vatten) åh så fikades det muffins, och ost åh kex (jag grekisk yoghurt).

Orsaken till lillfingret var (åh är) mini!!! Som uppenbart ÄLSKAR att sparka precis så att hon petar ut navelbråcket. Åh det gör ont att pressa tillbaks, bättre att stoppa bråcket från att bukta ut.

Nä nu ska jag somna till scrubs hade jag tänkt.

Av MissJA - 6 augusti 2012 23:49

Grillad kyckling, ris åh sallad. Mumsigt värre!!

Av MissJA - 6 augusti 2012 16:50

Grillad kyckling, ris åh sallad. Mumsigt värre!!

Av MissJA - 6 augusti 2012 13:33

Vi tvättade säkert mer än 15 tvättar igår. Men trots det var det tvätt i tvättkorgen på kvällen. Men så är det väl, det kommer aldrig ta slut på tvätt.

Kvar att tvätta är åxå gardinerna vi har uppsatta nere. Det är riktiga dammsamlare. Men det får kanske bli nu i veckan - eller inte. En sak är säker denna vecka ska vi jobba i klädkammaren åh åka på jordgubbssjälvplock. Så är det fritids åh simskola såklart :)

Nä nu ska jag gå åh hämta K som varit inne på fritids själv ca 1,5 timme medan jag suttit utanför i solen och väntat. Funnits till hands, men ändå inte varit med honom. Alltså varit en trygghet. Det känns nog bra för honom, framförallt eftersom han inte alltid har så lätt att förstå vad som sägs åh göra sig förstådd.

Imorse förresten var vi åh köpte en ny ryggsäck till honom. Åh han älskar den, han hade på sig den från 10 imorse tills vi kom till fritids och skulle lämna den i kapprummet.

Av MissJA - 6 augusti 2012 13:24

Graviditeten i siffror:
81,7% av graviditeten är avklarad.
Jag är i v 33 (32+4)
Jag är i graviditetsmånad 9
Det är 51 dagar kvar till förlossningen.

Jag skulle vilja åka åh shoppa, så bb-väskan åh allt till Esmee är färdigt i tid. Men jag väntar, fast på vad? Att vattnet ska gå, eller? Mitt shoppande på tradera går sakta framåt. Jag vill göra smarta affärer, ritkiga klipp. Tyvärr så är det oftast så att många andra bill göra samma klipp, så priset stiger närmare nypris. Men jag är envis, så jag ger inte upp. I värsta fall blir det väl att gå åh köpa vissa saker nya åh det är kanske inte heller en katastrof.

Av MissJA - 6 augusti 2012 12:20

Idag är Ks första dag på språkfritids. Åh V börjar sin andra peiod i intensivsimskolan. Det ska faktiskt bli skönt med lite tider att passa!!

Nu är vi på fritidset, åh K är lite blyg. Jag hoppas det går över snart, min förhoppning är att han ska fixa att vara själv lite redan imorgon. Jag håller mig lite i bakgrunden, så K ska ta chansen att vara med barnen och fröknarna.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards