Hönsmamman

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av MissJA - 14 augusti 2012 21:22

Vad vill ni att jag ska blogga om?
Vilka är ni?
Är det någon som kollar in här mer än bara en gång?
Skulle vara roligt att veta. Jag bloggar mest just nu för att det är roligt och använder det lite som en dagbok. Men om ni vill läsa mer om något specifikt ämne som jag kan något om kan ni väl kommentera detta inlägg eller nåt.

Kramar Missja

Av MissJA - 14 augusti 2012 21:03

Diddi bara ÄLSKAR skruvdragaren så detta blev kompromissen som fungerade sådär medan diddi väntade på att få ha den helt själv en stund..



 

Av MissJA - 14 augusti 2012 19:41

Jag har varit på jakt efter ett medicinskåp nu ett tag eftersom vi vill ha ett sånt i klädkammaren/ förrådet. Men jag har inte hittat något som passade både min plånbok och platsen. Men idag när vi var på expo stormarknad för att köpa en tvättkorg till toaletten uppe åh nya handdukar till toaletten nere hittade jag det bara pang!!

Visst det har inte lås, men det behöver vi verkligen inte i nuläget. I framtiden om vi vill ha med lås får vi väl investera i ett sånt då. Men då gissar jag att vi är färdiga med de lite fattigare åren med föräldrapenning.


Imorgon ska det sättas upp på väggen och fyllas med vid behovsmedicin. Den medicin/ vitaminer som vi använder varje dag finns i köket i boxen som jag åxå hittade på expo

Av MissJA - 14 augusti 2012 19:07

Jag har gjort 84,6% av graviditeten

Jag är i vecka 34

Jag har gått 33 veckor och 5 dagar

Jag är i:
graviditetsmånad 9
Trimester 3

Jag har 43 dagar kvar till bf.

Åh det verkar vara så att dessa dagar kommer att kantas av en trött rygg, illamående och yrsel plus fogbesvär, yeay!!!

Av MissJA - 14 augusti 2012 13:51

Idag är en sån där jobbig, trött-och-illamående-dag. Mindre trevligt.

Storbarnen har varit på fritids ett par timmar åh jag, m åh diddi gjorde några ärenden före lunch.

Sedan har jag åh diddi sovit en stund, han i vagnen åh jag i soffan.

Bilden knäppte v innan simskolan började för några minuter sedan.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards