Hönsmamman

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av MissJA - 5 augusti 2012 23:18

Någon gång var det någon som sa att man kunde se på en gravid kvinna vad det var för kön på bäbisen i magen. Tydligen ska man stråla och vara vacker när man väntar en son. Men, väntar man en dotter så blir man ful. Det beror på att dottern "tar" sin mammas skönhet med sig.

Nu under denna graviditet stämmer det så bra. Känner mig så ful, att jag vill gråta när jag råkar se min spegelbild!! Men nu sedan jag fått reda på att det är en flicka i magen så fick jag min fulhet förklarad. Åh det känns bra, trots allt.

Nä nu ska jag sova, natti natt.

Av MissJA - 5 augusti 2012 15:55

Eftersom förra bilden inte kom med.

Av MissJA - 5 augusti 2012 15:19

Av MissJA - 5 augusti 2012 10:30

Idag ska det TVÄTTAS hemma hos oss. Alla täcken, kuddar, filtar osv. Allt ska få sig en omgång. Plus då den normala tvätten. Dessa tvättdagar är alltid jobbiga, men efteråt är det helt underbart. När allt doftar nytvättat. Åh ännu bättre, man vet att allt är fräscht. Tänk om man även hade en vattendammsugare som kunde suga luften fri från damm, åh tvätta allas resårmadrasser!! Men jag har valt att inte köp en sådan för dryga 40 000kr. Det kändes som om det finns bättre saker att använda så mycket pengar till. Tänk om man bara kunde hyra en över dagen.. Det ska jag ta åh kolla upp till nästa tvättardag. Eller kanske någon dag i nära anslutning till en sån här dag.

Förresten, den tvätthög jag fotat är inte allt som ska tvättas, eftersom vi redan kört igång 5 maskiner åh inte heller har plockat ihop allt som ska tvättas under dagen.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards