Hönsmamman

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av MissJA - 29 augusti 2012 18:54

Fick veta att det var en uppföljare i folkbladet igår.. Tänkte att jag skulle länka till den åxå..


Vädjar till Björklund om språkskolan

Av MissJA - 29 augusti 2012 18:31

Diddis favoritprogram alla kategorier just nu är nämligen

 


Så han vill såklart härma det han ser på film när han leker..


Han fyller lastbilens släp med mammas blommjord


Av MissJA - 29 augusti 2012 18:25

När jag kom på Ica Maxi idag upptäckte jag först att mobilen fått slut på ström.. Sedan åh ännu värre att matlistan jag jobbat med igår var kvar hemma.. Öövervägde att åka hem igen och hämta den, men beslöt mig för att testa mitt minne.. Kunde ju inte bli värre än att jag fick åka tillbaks imorgon och handla klart..


Resultatet: Jag handlade för ca 1750kr..

Jag hade kommit ihåg 44 saker av 46 på listan!!!

Men handlingen tog 2 timmar istället för en..


Så jag känner mig rätt stolt, trots att jag har värsta gravidhjärnan, har ca 15 blodsocker/blodtrycksfall i timmen åh att lillan var aktiv typ hela handlingen och då åh då tryckte på nåt ställe i mig så jag översköljdes av äckligt illamående..

Av MissJA - 29 augusti 2012 18:20

    


Hjälp oss rädda våra barns skola!! Detta är en skola för barn som inte kan gå i den kommunala skolan på grund av sitt osynliga handikapp, grav tal och språkstörning.


Det finns många barn i landet som är i behov av den specialkompetens denna skola har. Att myndigheten SPSM tror att det är bäst för dessa barn att det bara finns en enda skola i hela Sverige är för oss föräldrar en gåra.. Det borde finnas många många fler..


Hjälp oss igenom att gilla/dela denna sida!! (klicka på bilden)


(jag veet att jag tjatar om denna sida, men vi behöver verkligen få hjälp)!!

Av MissJA - 29 augusti 2012 07:16

Idag ska jag åka åh simma med syrran när jag lämnat v på skolan.

M ska med Diddi till bvc, det är dax för 18 månaders kontrollen med tillhörande vaccinering.

Så är det handling, åh fix inför bäbisens ankomst på schemat. Vi ska fixa lillans sovplats åh jag ska böka på med bb-väskan som jag tänkt packa. Ska bara vinna en auktion på tradera nu på fm åxå!!

Men allt börjar med en bra frukost.

Av MissJA - 29 augusti 2012 07:10

90% av graviditeten är gjord.

Jag är i vecka 36 ( 35+6) eller så byter jag vecka idag, beroende på vilken app jag har kollat.

Jag är i graviditetsmånad 9 och trimester 3

Jag har 28 dagar kvar till BF

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards