Hönsmamman

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av MissJA - 13 augusti 2012 16:57

Om en timme ska jag och m träffa de övriga föräldrarna vars barn drabbas om hällsboskolan i umeå läggs ner.

Jag är en nervös och blyg tjej, men ikväll måste jag våga prata!! Så kag tar till lite mary kay knep. (saker jag gjorde före jag skulle ut och visa upp mina produkter åh därigenom prata med okända människor i okänd miljö. Jag sminkar mig omsorgsfullt, åh gör ett försök med mitt totalt omöjliga hår. Gräver även igenom min tunnt utrustade garderob efter kläder som jag åtminstone kan låsas att jag ser fin ut i. Sedan är det bara att peppa upp mig lite med bra musik. Hoppas bara att inte känslorna tack vare gravidhormonerna tar över åh jag börjar gråta. Det skulle vara så typiskt mig!!

Av MissJA - 13 augusti 2012 12:56

Idag blev det lite på impuls som vi packade matsäck och körde it till holmsund så att barnen skulle få leka i den stora fina lekparken utanför storsjöhallen. Jag lämnade familjen och körde till barnmorskan. Där var allt bara bra med magen, och ilningarna jag känt i tappen på morgonen var förmodligen lillan som fixerade sig.

Sedan köpte jag tunna grillade revbenspjäll och åkte tillbaks till lekparken. Nu har vi nyätit k, v åh två av våra gamla grannars barn åxå. Nu leker dom för fullt igen. Eller k står åh kollar på ett vägarbete alldeles i nätheten av lekplatsen.

Strax åker vi tillbaks till ersboda, det är dax för v's simlektion.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards