Hönsmamman

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av MissJA - 10 augusti 2012 21:03

  Nu


idag kom den, kallelsen för att få ta bort k's tånagel.. Den 24/8 kl 13 ska vi dit.. Hoppas bara att de fattar att de inte kan göra ingreppet under lokalbedövning.. För då säger jag upp mig eller nåt!! Han är redan nu som det är så rädd för allt som heter sjukhus, han behöver inte en till fruktansvärd upplevelse..

Av MissJA - 10 augusti 2012 20:51

Just nu känns det som om det finns för mycket att göra och för lite timmar på dygnet.. Åh inte nog med det, idag har jag åh M varit mer eller mindre zombies.. orsak.. M hade ett anfall av sitt gallgrus under natten. Stackaren hade ont i magen och gick runt här nere och stönade - väckte mig.. Åh sedan efter 2 timmar när han hade kräts massor och tagit medicin så somnade han. Då började jag ha förvärkar så jag somnade nog inte förrän efter 4 på morgonen..


Sedan så har dagen varit full med vackohandling, fix i klädkammaren, fritidslämning- hämtning, simskola och alla vanliga sysslor..


Nu är dagen över **tack och lov** och jag ska strax bege mig till sängen. Men grannen är ute och slipar på sitt trädgårdsbord, så jag lär knappast kunna somna i alla fall...


Förresten, nu har jag beställt en ny pyjamas som jag ska ha med mig till bb :D Plus att jag har fått (nästan) alla mina traderapaket till mini och hittat de kläder som vi hade kvar så nu blir mini en välklädd liten tösakrösa..


Nu är det bara att köpa in det sista till henne åh det som jag kommer att behöva till mig, sedan så håller vi parallellt med detta på med att leta ett fint klädpaket till Diddi i strl 86 eftersom han snart (innan jul) kommer att behöva byta garderob. Samt att vi letar vinterkläder till K och V som tyvärr har vuxit ur sina uppsättningar från förra året.. Men deras vinterskor har vi redan köpt så det känns superbra..


nä nu ska jag gå åh fråga grannen om han kan sluta slipa för kvällen, jag behöver sova!!!!!!


Nattinatt!



Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards