Hönsmamman

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av MissJA - 26 augusti 2012 07:48

Idag är det söndag. Åh vi ska i eftermiddag till leos lekland för K är bjuden på ett kalas där åh V + D ska få busa och klättra. Moster Hbska med oss och jaga diddi under tiden vi är där. För det är numera en fysisk omöjlighet för mig.

Vi ligger just nu åh myser i sängen jag åh Diddi. Vi ser på stora maskiner. Snart har jag menorerat alla replikerna i samtliga avsnitt. Spännande!!

Av MissJA - 26 augusti 2012 07:31

Min graviditet i siffror:
88,9% av graviditeten är avklarad
Jag är i vecka 36 (35+3)
Jag är i trimester 3
Jag har 31 dagar kvar till beräknad förlossning

Jag måste nu kossa varannan timme på nätterna, lovley!!

I veckan har jag som målsättning att packa väskan till bb åh förlossningen. Kan vara bra att ha den färdig, då är det lättare att veta om något fattas.

Igår passade jag på att skicka in en beställning för att få hyra en lady TENS de sista (kanske 21 Dagarna av graviditeten). Jag vann även budgivningen på en vinteroverall till lillan. Så nu tror jag bara att vi skulle behöva en body till i strl 50 sedan är det som färdigt.

Imorgon när jag åker ner till centrum ska jag köpa lite av det som fattas, bla förberedelseolja åh kanske små förpackningar av toalettartiklarna. Dessutom bestämde jag mig igår för att det blir en belly bandit och inte den billigare varianten belly binder. Eftersom jag inte är så stor och vill ha ut så stor effekt av den som jag kan få. Tur det finns tradera och blocket. Möjligen kommer jag behöva en mindre efter några veckor.

Kom på något ovanligt som jag kommer ha i bb-väskan: några avlånga ouppblåsta ballonger. De är bra för att börja hitta igen magmuskulaturen efter förlossningen.

Alla som vill hitta bra knep för att börjag rehabilitera sig efter graviditeten snabbt efter förlossningen kan kolla in här

http://www.mammafitness.se/page?p=ag5zfm1hbW1hZml0bmVzc3IPCxIHRDJPUGFnZRiZ7AMM

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards