Hönsmamman

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av MissJA - 24 januari 2013 16:10

Idag lät vi disken stå, sängarna vara obäddade och all städning vara ogjord. Vi packade de små i vagnen åh gick ut i det fina vintervädret. Vi var förbi både biblioteket, en klädaffär och en skoaffär innan vi kom till djuraffären diddi fick se fiskar, fåglar, hamstrar och kaniner. Sedan fikade vi på cafe viktoria. Jag unnade mig en semla efter att ha simmat 60 minuter och tagit en långpromenad ansåg jag att det fanns utrymme för lite onyttigt mumsigt.

Sörjer nu att min mobil inte är tillbaks. M knäppte lite bilder. Men jag har ingen bild jag kan publicera just nu :'( men hittade bilder från viktorias home, en liten fantastisk butik i anslutning till cafeet där jag kärade ner mig totalt! Tänk om jag var rik, då hade jag behövt en lastbil för att frakta hem inredningsprylar.

Av MissJA - 24 januari 2013 07:56

Knepet är detta :D

Av MissJA - 24 januari 2013 07:54

Idag är det 60 minuters motionssim på agendan. Jag började dagen med 2 stekta ägg, färska champinjoner och morot. Tänkte att en lagad varm frukost kanske skulle dämpa de hungerkänslor jag haft. Tippar på att jagkommer bli mera hungrig nu när jag lägger in mer träning. Åh lite längre pass. Visst mina promenader är och har ju varit typ 60 minuter om inte mer, men nu är intensiteten högre. Mina styrkepass är precis som förr 20 intensiva minuter.

Hoppas miiimii tar sig en sovande förmiddag precis som hon brukar göra för det mesta.

Förresten, jag testar att nattförvara tulpanbuketten i kylskåpet, så får vi se om vi får njuta av dess skönhet längre.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards