Hönsmamman

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av MissJA - 11 januari 2013 19:18

Jag var 14år när jag fick min första riktiga kyss (hångel).

Killen var två år äldre än mig. Han bjöd med mig på en fest när vi träffades hos några gemensamma bekanta. Han var lång, smal och hade mörkt hår och mörka ögon. Micke.

Han åh jag blev tillsammans omkring valborg det året. Åh det höll till i augusti.

Men tillbaks till kyssen. Det var inte bara en trevlig upplevelse. Han snusade så i den kyssen fick jag typ en liten lössnus i munnen, åh jag hatar det. Men det var spännande åxå. Jag minns att jag tyckte det var otäckt när han körde in hela sin tunga i munnen och vevade runt den i min mun som typ en propeller.

Men i augusti det året blev jag tillsammans med en annan kille, åh han hade fantastiska kyssar, men den historien hör inte hit....

Av MissJA - 11 januari 2013 19:04

Jag gjorde en nyttig glass åt alla efter middagen.

Recept:
Frusna bär som man gillar vi tog björnbär och hallon.
1 förpackning krämig kokosmjölk

Mixas till en krämig kall glass, ät på en gång :)

Av MissJA - 11 januari 2013 17:39

Diddi hittade påsen med puffat ris. Det gillar han. Han äter för fullt. Sedan får dammsugaren ett mellanmål den åxå.

Av MissJA - 11 januari 2013 15:00

Nu har vi köpt bestick till K gaffel med greppvänligt tungt skaft åh tumstöd till mig. CD skivan med avslappning för barn kommer nästa vecka.

Nu fix med tvätt i tvättstugan, sen till maxi åh handla.

Av MissJA - 11 januari 2013 10:36

Nya träningskläder...
Vita byxor, nåt som skulle fungera på träningspassen, inte i lekparken!
Fräscht med ny hoodie åh så
Linnet i mitten...

Meen, jag är snål, barnen går före, yada, yada, bla, blaaaa.

Men när jag tänker efter, mina nuvarande tränigskläder är inköpta 2009, kanske dax med en uppdatering??!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards