Hönsmamman

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av MissJA - 4 januari 2013 20:53

Idag har jag haft lite feber mellan kl 11-18, sedan började jag må bra igen åh tempen var åter normal. Men tack vare detta blev det ingen skidåkning tyvärr. :( tur i oturen att det kommer fler tillfällen.

Jag har inte skött maten bra idag. Jag mådde illa åh var lite yr så jag hade ingen matlust. Men tänkte ta lite yoghurt ikväll, kvällsmål, nåt jag inte ätit på flera veckor nu (borträknat julen åh nyårsafton förstås.)

Hoppas på bra sömn i natt åh få en frisk helg.

Nattinatt

Av MissJA - 4 januari 2013 19:38

Jeans, amningströja, vita sockar.

Tråkigt, jag veeet. Men som ammande åh ännu halvfet kommer jag inte i nåt roligare än... Men, jag hade åtminstone inte fläckiga mjukisbyxor på mig åh tröjan jag har på mig är nästan ren ;)

Av MissJA - 4 januari 2013 16:30

kolla vilken kontroll Mii mii har fått på sina händer!! lite synd, ca 10 sekunder innan jag började filma henne sprattlade hon som en galning i gymmet.. Men som vanligt blir hon distraherad av min telefon när jag ska ta kort/ filma henne.




 

Av MissJA - 4 januari 2013 08:20

Efter mitt styrkepass igår innan läggdax för mig åh mii mii behövdes ett yinpass för att bli kvitt träningsvärken.

Jag hann 1,5 position innan miii mii beslöt sig för att vara med hon åxå. Nu har jag tagit mig igenom 2 positioner till. Sedan blev det uppehåll för blöjbyte, påklädning och amning. Troligast får jag yoga vidare utan miii mii hjälp efter det.

Idag, ska jag göra nåt som jag inte gjort sedan jag väntade diddi - åka skidor. Det ska bli kul. Jag får ju inte ännu springa (för lite tid har passerat sedan jag var gravid senast) men åka skidor går bra. Jag ska låna syrrans skidor.

Hoppas på ordentlig träningsvärk imorgon. Hehehe!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards