Hönsmamman

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av MissJA - 9 januari 2013 21:54

19:53 sov alla utom esmee åh jag. Entusiastiskt tänkte jag att det skulle bli yoga men miiimii behövde mamma, krävde mamma. Ynkliga lillskruttan efter vaccinet ville vara i famnen åh mamma skulle gå runt. Nu har hon somnat i min famn åh jag sitter i sängen åh ska se lite big bang theory innan jag kanske åxå dår somna. Denna dag har varit jobbig, jag välkomnar morgondagen. Imorgon ska k åxå till skolan åh jag ska ta småttingarna på en barnvagnspromenad. Det ser jag fram emot.

Av MissJA - 9 januari 2013 15:35

Fy fabian. Jag är så extremt less på vissa saker just nu att en tiondel av det skulle räcka!! Jag kämpar för att orka med utan att gråta, men det går väl inte så bra. Mitt i min kamp för att stå ut ringer M åh berättar att han från i mitten av februari kommer att vara borta ännu längre pass. Great!! Jag måste lösa detta. Men just nu hittar jag ingen lösning!!!

Åh på tal om personen som gör mig mest less så gjorde h*n just nu något dumt igen!!! Jag blundar räknar till tio för miljonte gången idag åh går för att ordna upp det IGEN!!!!

Av MissJA - 9 januari 2013 15:26

Idag var det dax för 3 månaders besöket på bvc. Sprutorna var otäcka och hon blev riktigt ledsen. Det var bara en sköterska så hon fick inte sticken samtidigt utan efter varandra. Om jag ska tycka till så gillade jag det bättre då 2 sköterskor gav sprutorna samtidigt. Nu har jag handlat hem alvedon, hon ska precis som sina syskon få alvedon förebyggande till natten efter sprutorna.

Miiimiii har vuxit bra och följer sina kurvor fint.
Hon är nu 59cm lång åh väger 5955g.
(Diddi vägde lika mycket som henne vid 2 månader) åh som 3,5 månader vägde han 6970 åh var 60,2 cm.

Vad hade era 3 månaders för längd åh vikt? Det kan skilja sig åt mycket... Tyvärr hittar jag inte igen K och V's gamla kort så jag kan inte jämföra dem åxå.

Av MissJA - 9 januari 2013 09:39

Har vi planerat att åka med K till hjälpmedelsbutiken. Jag vill hitta bestick som han lätt kan använda själv, på så sätt kanske vi löser ett problem omkring matsituationen.

Nyss var jag inne på deras webbshop och hittade en avslappningsCD som jag tänkt köpa främst till V men det kommer säkert även K att gilla.

Av MissJA - 9 januari 2013 01:04

Men, vaken. Yippie!!!


Nä!!

Men vad gör man, när miiiimii inte är det. Åh nör jag försökte ignorera henne åh sova protesterade hon utan rim och ranson.

Jag har druckit en kopp tea åh ätit ett hårtbröd. Mums. Nu orkar jag vara uppe länge med min nattuggla..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards