Hönsmamman

Alla inlägg under januari 2013

Av MissJA - 31 januari 2013 17:49

Liten börjar bli lite större

Av MissJA - 31 januari 2013 07:54

Av MissJA - 30 januari 2013 22:00

Ibland när jag ser mina 4 barn tillsammans ser jag på de stora åh sedan på de minsta och tillbaks igen. Åh förundras över att de blivit så stora och funderar lite på hur det gick till. Hur i hela friden hände det? De var ju nyss lika små som Esmee är nu. Det var ju nyss dom.

Men så kommer det självskrivna svaret, tiden. Det är tiden som hände. Det är den som fått mina bäbisar att växa så. Häftigt och skrämmande på samma gång.

Av MissJA - 30 januari 2013 18:00

Internet har legat nere sedan lunch igår. Man fattar inte hur mycket tid internet tar av ens liv förrän det inte finns att tillgå. Nu är felet fixat åh många hemma på mitt kvarter lär känna lättnaden och surfa ut i cyberspace. Förr kändes det typ såhär när man fick strömavbrott nu räcker det med ett fel på internet för att man ska känna sig avskärmad från omvärlden. Vilket man faktiskt är.

Idag har det SNÖAT! Så mitt skidpass blev istället 45 minuter intervall på crosstrainern på gymmet. Det var ett bra pass, åh svetten rann!! Sedan jag korrigerade kosten är jag mindre hungrig igen. Yippie. På fredag har jag tänkt väga mig, nervöst är det men jag försöker inte lägga för mycket ångest över siffran.

:)

Av MissJA - 30 januari 2013 17:46

Ibland är det roligt, ibland inte och ibland som nyss blir hörseln försämrad av allt skrik. (K har gjort sin läxa) åh idag gjorde han det med ett 20 minuters gallskrik...

Men trots det är det fantastiskt.

:)

Av MissJA - 30 januari 2013 17:46

Ibland är det roligt, ibland inte och ibland som nyss blir hörseln försämrad av allt skrik. (K har gjort sin läxa) åh idag gjorde han det med ett 20 minuters gallskrik...

Men trots det är det fantastiskt.

Av MissJA - 29 januari 2013 11:03

Min huvudvärk försvann vid 4-snåret. Yippie! jag serverade familjen havregrynsgröt till frukost. M jobbar dag och cyklade hemifrån ca 06:20

Jag hann även röja undan disk och sortera tvätten.

Miiimii ville inte vakna. (Bild)

När vi lämnat v var vi ute ca en timme. Sen blev diddi sur,(bild) miiimii vaknade åh de skrek för allt vad deras lungor och stämband förmådde. Efter lite soffmys åt vi tidig lunch som idag var lasange åh sallad. Nu ska vi strax klä på oss, diddi ska vila miiimii åxå (hoppas jag) så jag får ta en lång härlig pw. Avkopplande, för hjärnan, träning för kroppen.

Vad ska ni göra idag?

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards