Hönsmamman

Alla inlägg den 22 december 2012

Av MissJA - 22 december 2012 13:10

M lyckades lösa lokalfrågan, det kommer bli bra. Sitter med en nybaken diddi åh myser lite.

Av MissJA - 22 december 2012 12:55

Min älskade sambo, skulle ta hand om att boka kvarterslokalen till juldagen. Åh han har pratat som om han gjort det i ungefär en månad. MEN, när jag idag kollade för att se mellan vilka tider hen bokat fick jag en fruktansvärt OTREVLIG ÖVERRASKNING!

Lokalen var verkligen bokad från kl 16, men av någon annan!!!! Gissa om det ställde till det, BIG TIME!! Lätt (väldigt) irriterad åh jävligt stressad duschade jag M med infon åh tvingade honom att lösa det. Vi ryms nämligen inte att äta inne alla på juldagen, det är en fysisk omöjlighet!!

Vi får se hur detta går att lösa.

Av MissJA - 22 december 2012 11:45

Hon är trött så trött åh vi dansar till julmusik. Snart efter att hon somnat blev det gungan som tog hand om henne medan vi andra började julstäda. Idag blir det julmusik hela dagen....

Av MissJA - 22 december 2012 00:42

Skulle precis mysa ner mig i sängen åh somna brevid esmee då diddi vaknade. Han låg åh grät åh ville inget. Han fick nässpray om det var näsan som störde. Jag kollade tempen åh typ allt men allt var bra. Tillslut somna han om.

Men då hade esmee vaknat!!! Nu verkar hon ha vaknat pigg och utvilad efter ett par timmars sömn. Fabulous!! Det kommer bli super att vara vaken massa timmar med tanke på julstöket vi ska avklara imorgon!! Tur att m åh de andra förmodligen får sova i alla fall.... Troligast...

Av MissJA - 22 december 2012 00:36

Eller M åkte själv ut på krogen, jag är hemma med alla andra. Miiimiii ligger åh snuttar,de andra sover. Så klockan är va 21 nu åh kvällens möjligheter är oändliga.

På väg hem från leos åkte vi in på barnens hus, där var det lde med folk. Vi köpte de sista klapparna plus att k och v fick välja dig varsin julklapp till som de nu vet om vad det är. Men de ville ha det så......

.............. Telefonen ringde

Åh så tog kvällens möjligheter slut. Efter ett telefonsamtal med mamma åh ett besök på internetbanken för att fixa den räkning som kom med posten igår.


Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards