Hönsmamman

Alla inlägg den 4 december 2012

Av MissJA - 4 december 2012 22:23

Ikväll under tiden V är på simskola passar jag på att träna lite.det blev 30 min på crosstrainern åh 3x30sec planlan samt lite skön stretch.

Tänk att man kan skapa sig lite egentid även när man har med sig sitt barn till träningslokalen.

Den där känslan när man tränat färdigt åh är på väg från gymmet, den känslan är värt allt slit på träningspasset!! Man är nöjd med sin prestation, trots att man tagit ut sig så brukar jag få en härlig kick eftrråt. Om jag verkligen gett allt kommer den kroppsliga tröttheten något senare. Men kicken, den är underbar!! Den är värd miljarder gånger mer än den man har när man väljer att sitta hemma och inte träna det där inplanerade passet.

Av MissJA - 4 december 2012 15:23

Jag sitter åh planerar inför söndagens aktivitet, göra julgodis. Jag skulle vilja ha tips på nyttiga varianter. Jag vill åtminstone kunna äta av någon sort utan att på så sätt få i mig massa socker och skit.

Jag skulle även vilja hitta ett recept på nåt julgodis som kan vara kul för barnen att fixa med själva..

Om någon som läser detta vill dela med sig av nåt bra recept skulle jag bli glad :)

Förresten, vad tror ni om chokladbollar rullade i pepparkakskross??

Av MissJA - 4 december 2012 06:15

Så, i lördags slog en ny förkylning till här hemma. Diddi blev förkyld igen. Sedan natten mot söndag hade diddi en omgång falsk krupp. På söndag fick han feber. Åh nu inatt blev Esmee snuvig åh har även lite hosta. Så nu hoppas jag att detta bara är en vanlig förkylning åh inte rs. För jag vet att rs även kan ge falsk krupp.

Men denna natt har inte nått min 10 i topplista på nätter vi sovit bra. Däremot placerar den sig högt upp på den motsatta listan. Med andra ord blir denna dag förmodligen en rätt seg dag.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards