Hönsmamman

Alla inlägg den 3 december 2012

Av MissJA - 3 december 2012 22:40

De kommer att bli perfekta :) roligt åxå med annorlunda färg.


Jag beställde dessa hos fröknarna bus, dom gör sköldarna själva så man kan väjla färg på både tyg och band.


http://www.froknarnabus.se/ />

Av MissJA - 3 december 2012 20:34

Jag åkte på yogan åh fick ensamtid. Tänkte på den där ensamtiden, innan jag fick barn betydde det enormt mycket mer än en tur till mataffären eller ett träningspass, eller som vissa dagar få gå på toaletten själv!! (Så är det med 4 barn, undrar om egentid existerar alls hos ex. Familjen norrström, ni vet familjen med 11 barn).

Åter till yogan. Passet utfördes liggandes. I början hade jag atora problem med att ligga platt på rygg, mitt bäcken gör alltid ont då. Har gjort det sedan k föddes. Men efter massa benövningar jag inte först trodde skulle ge så mycket så föesvann smärtan!!! Mirakel kan visst hända!!

Gissa om jag kommer göra det passet fler gånger??

Av MissJA - 3 december 2012 19:08

Så, då har jag kommit rn bit på vägen mot min trivselvikt. "Bara" 16kg kvar. Så det lär ta sin lilla tid, hittills har jag tappat 1kg i veckan, men den takten lär ju inte fortgå för evigt.

Jag hoppas att när jag kan börja träna mer målnriktat så byter jag ut fett mot muskler. På så sätt gör det inget om det tar tid att nå målvikten. Visst muskler väger mer än fett men tar mindre plats, vilket kan göra att jag åtminstone känner mig mindre plufsig.

Av MissJA - 3 december 2012 13:05

Nu sitter jag hos läkaren med min onda axel. Är det inte typiskt, det gör ont i den typ jämnt, men idag känns det bättre. Igår hade jag problem på yogan med att ligga på rygg och slappna av med axlarna i mattan för att det gjorde ont!! Idag gör det inte ens lika ont när kag böjer den bakåt. Hoppas att något håller på att bli bra igen.

Hoppas läkaren kan se vad som åtminstone varit fel och hoppas att jag på så sätt får reda på hur jag ska göra för att det ska bli helt bra igen. Har som det nu varit inte vågat träna. Åh träna vill jag ju väldigt gärna börja om med. Gärna redan i eftermiddag.

Av MissJA - 3 december 2012 08:32

Esmee har upptäckt att det är nåt längst ner på hennes kropp. De ser intressanta ut. Hon böjer sig fram åh tittar, men armarna far åt fel håll när hon vill utforska dom.

I alla fall är det fötterna jag pratar om. Hon är så söt min lilla gumma

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards