Hönsmamman

Alla inlägg den 15 december 2012

Av MissJA - 15 december 2012 16:21

Av MissJA - 15 december 2012 12:03

V målar alla sona naglar helt själv med nagellack från sin monster high adventskalender.

Jag har även lovat att hjälpa henne med lite smink.

Miiimii har tagit på sin sötaste klänning (från hm) åh strumpbyxor. Även hårband (från fyndiq). Så kalaset kan börja. Nu är det bara jag som inte hunnit komma ur pyjamasen. Jag har haft fullt upp med att städa och fixa allt annat.

Av MissJA - 15 december 2012 11:11

Eftersom det är endast en månad per år det är helt tillåtet att lyssna på sån musik åh det är enligt mig ganska mysigt att lyssna på julmusik plus att julkänslan lättare infinner sig med ett par timmars julsånger per dag. Så spelar jag mycket julmusik i december.

Denna skiva köpte jag när jag väntade på att vilda skulle födas. Eller... Såhär var det, jag var på en mack och skulle köpa en limpa cigaretter till v's pappa åh såg cd:n vid kassan. Så tänkte jag att jag ville ge mig något åxå. Min sambo då rökte ju upp mer pengar än vad cdn kostade varje månad åh jag hade länge önskat mig den. När jag skulle betala så tyckte jag att det blev billigt åh påtalade det men kassörskan sa att det stämde. Men när jag senare samma dag gick igenom kvittot såg jag att cd-skivan inte fanns med. Alltså fick jag den gratis. Feg som jag var, rädd för att inte bli trodd gick jag inte tillbaks till macken med skivan. Men än i dag älskar jag låtarna på skivan och håller på att nöta ut den varje jul sedan dess.

Av MissJA - 15 december 2012 09:52

Tidigt imorse fixade jag färdigt princesstårtan bredde smörgåsar åh gjorde oboy till familjen. Sedan fikad vi, sjöng för henne åh såg på när hon öppnade sina paket. Hon fick ett monster high cafeset med claudine wolf, en plånbok, pysselsaker och en monster high mina vänner bok.


Nu sitter vi (jag plus samliga barn) i soffan åh ser madagaskar 3.


Kollade bakåt i bloggen åh såg att när v fyllde 4år hade jag skrivit upp vad hon önskad sig av tomten. http://missja.bloggplatsen.se/2009/12/15...en-min-lilla-tos/<br />


så jag frågade henne i år samma sak. Till jul i år önskar sig V av tomten (om det nu inte bara är en utklädd människa). En monster high ryggsäck och en frankie stein barbiedocka.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards