Hönsmamman

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

hehe!!

Av MissJA - 21 augusti 2012 20:49

Igår när jag kom på mötet upptäckte jag till min stora förfäran!! att jag glömt ta med en penna! Anteckningsblock, utskrivter på de dokument jag ville ha med mig fanns, utom just penna.. så vad gjorde jag, jo jag spelade in HELA mötet med min iphone gjorde ett riktigt långt röstmemo. Så bra att ha för sin egen del. Nu har jag allt som sagts där svart på vitt och jag kan lyssna på det så många gånger jag anser att jag behöver   


Googlade på regler om inspelningar av möten idag, och det verkar vara ok om man själv deltar på mötet, om någon fler vet om att man gör det (M visste om min desperata plan). Men man får inte använda inspelningen för att skada någon. Men det är det sista jag är ute efter, det enda jag vill är att det beslut som fattas är det rättvisaste. Om jag kan använda mig av inspelningen till att fortsätta kampen för våra unika barn anser jag inte det är att kränka någon.. Däremot kan jag ta av citat och ha en källanvisning på att det faktiskt är sagt.


Lyssnade idag igenom inspelningen, åh visst ljudkvaliten är inte så bra, men man hör det som sägs, har lyssnat igenom det från början till slut en gång idag. Gillade att göra det, hjälper mig att friska upp minnet på vem som sa vad. Egentligen tycker jag att det var ett utmärkt sätt att dokumentera ett möte. snacka om att inte kunna missa något..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MissJA - 17 september 2017 22:45

Måste erkänna, jag är medlem här! En större klant, olycksalig individ är rätt sällsynt (de råkar ofta förolyckas i förtid..) M kallar mig för porslinsdocka (å då associerar jag det med en jättegammal porslinsdocka som mamma å pappa hade i sitt sovrum...

Av MissJA - 31 juli 2017 19:35

Inte den bästa sommaren... Först bröt jag foten. Å barnen drabbades av feber. K blev så dålig att han blev inlagd. Sen blev jag åxå sjuk. Nu är jag inne på åttonde dagen med rejäla febertoppar. Men på vårdcentralen kunde de inte hitta några fel på m...

Av MissJA - 21 juni 2017 11:25

     Det var helt overkligt morgonen för slutbesiktningen. Jag stod i köket och packade allt från skafferiet i påsar. Då visste vi ju inte om vi skulle få lov att flytta in eller om vi skulle få återvända tillbaka till vårt mellanboende i väntan på...

Av MissJA - 13 juni 2017 22:15

            Jag höll på att fixa med inredningen i barnens garderober. Skulle "bara" hämta två hyllplan till och ger mig snabbt och lätt nerför trappen när jag kommer längst ner i trappen ser jag hyllplanen de är nästan framför mig då jag snubb...

Av MissJA - 12 april 2017 17:45

Jag ska byta jobb, från den skola jag arbetar på nu till en som ligger mycket närmare vårt nya hus. Arbetsuppgifterna kommer även dom att skilja sig lite från de jag har haft tidigare. Det kommer nog att bli bra. Men under de knappt tre veckor som ha...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards