Hönsmamman

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av MissJA - 25 juli 2012 22:31

Pyamaströjan på bildernaär en vanlig tröja som jag köpt för att använda då kag var smal åh inte gravid.

Ny vecka nu igen dådå.
31 fulla veckor!! Nu boas det för fullt. Navelbråcket förvärrar mini själv med sina buffiga knuffar åh allmänt stök. Fogarna åh ishias hänger med men är inte så överjävligt. Det märks att m har semester, åh kag slipper jaga diddi hela dagarna.

Jag äter fasen hela tiden, men jag mår bättre när jag dricker vätskeersättning regelbundet under dagen.

Av MissJA - 25 juli 2012 22:16

Storbarnen inviger sina nya tv-apparater

Av MissJA - 25 juli 2012 22:11

Det känns verkligen som om tiden springer förbi oss just nu. Det är fasen kämpigt att lyckas vidhålla rutiner som mattider, utelektider åh nattningstiden plus kims fotomläggning mm. Men det går ändå, åh tur är väl det.

Idag har vi hunnit med allt jag skrev om igårkväll. Dessutom kan jag meddela att tv-apparaterna gick att hämta ut så nu har vi fått upp dem på deras rum. Det är lite småfix som snygga till kabeldragningarna osv kvar där på deras rum.

Listerna är nu åxå målade åh jag har roat mig med att påbörja rensning av dataplatsen i trapphallen åh även påbörjat en storstädning av toaletten uppe. Så imorgon hade jag en önskan om att slutföra det. Åh förbereda såttingarnas rum för målning av väggarna. Samt att vi ska soretera/ rengöra leksakerna som ska vara i det rummet. M ska även köra iväg mera skräp till återvinningscentralen åh skruva ihop två barnmöbler så att de sitter ihop på höjden.

Barne ser även fram emot att mormor åh morfar kommer hit för att hämta deras våningssängar som ska få nytt hem hemma hos dem.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards