Hönsmamman

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av MissJA - 4 juli 2012 18:00

Ja det kan man påstå, 2 timmar efter att jag satt ut annonsen var den såld. Åh det känns skönt, för nu har vi lite mindre saker kvar att lyckas sälja för att få plats med vår växande familj..

Bloppis-annons
Av MissJA - 4 juli 2012 12:15

Emmaljunga scooter årsmodell 2007. Uttagen maj 2007. Den är inte solblekt.


Lite av skumgummit på styret är lite skadat (se bild)


Matchande tillbehör som medföljer:

Footsack

Åkpåse som kan göras om till sittdyna.


Billigare vid snabb affär :)

Jag kan tänka mig att skicka vagnen, men köparen betalar frakten.


        

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Barnartiklar & Leksaker, Säljes - Umeå (Västerbottens län)
Pris:    500:-
 
Av MissJA - 4 juli 2012 08:00

Idag fick jag äntligen slippa stressa till simskolan. Jag fick M att ta med sig alla barnen dit, jag hade ansökt om lite egen tid för att i lugn och ro få ta en skön dusch och tvätta håret.. Åh han gick med på det. Visseligen undrade han hur det skulle gå när barnen behöver lite hjälp i duschen efteråt och jag fick förklara att det bara är att spänna fast diddi i en barnstol och hjälpa de större, diddi får snällt sitta fast i en sådan stol tills alla är färdiga och man ska dra sig hemåt igen...


Lite otur skulle jag dock starta med, en glasburk med plommonpure som stod i frysen ramlade ut när jag tog fram köttfärsen. Så det blev krossat glassplitter överallt.. Så nu har jag fått dammsuga hela köket och hallen för det flög fasen överallt!!!


Men nu alldelens strax (ska bara dricka massa mer vatten så jag slipper svimma i duschen) så ska jag äntligen kliva in där för att ostört och i lugn och ro ta den dära underbara långduschen med efterföljande hårinpackning och ska nog åxå försöka mig på att olja in min allt rundare kropp...


Nu verkar det kanske som om jag är värsta snuskhummern, men det vill jag inte påstå att jag är, sdet var bara väldigt länge sedan jag fick duscha utan att stressa, med ett par barn utanför duschen som antingen vill något eller som bråkar/gråter.. Åh tro mig, då skyndar men sig.. Alltså duschen blev bara ett stressmoment..



  Finns det något som kan kännas mer underbart än efter man fått njuta av en skön dusch och alldeles ren och väldoftande kan ta på sig fräscha kläder och vara redo för dagens äventyr...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards