Hönsmamman

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av MissJA - 12 juli 2012 08:19

    


Japp minsann. Inatt sabbade M för Diddi men kanske mest för mig. Vid 23 var han inne i sovrummet och stod i sängen och rotade i ett av överskåpen.. Låt mig säga att han på så sätt väckte både mig och diddi. Rersten av natten har diddi vaknat typ var 45:e minut och varit gnällig. Den enda som blir lidande av det är jag, M som inte sover inne i sovrummet kan sova som ett litet barn igenom alla sian timmar.. I mellanåt hade jag lust att gå upp åh banka M i huvudet med brödkaveln alternativt gråta en skvätt för all missad sömn. Inte blir det bättre när vi ska ut och köra på långvägen idag. Vi ska köra båda bilarna så jag kan inte ta mig en tupplur hela vägen dit, utan måste vara pigg och alert.


 


Idag är även dagen D!! Dagen då myrorna ska avrättas!!!! (elakt skratt) det är jag som ska vara hemma när anticimex kommer och ska låsa eftyer dom. Det innebär att jag kommer vara sjukt orolig att få i mig av giftet så jag på något sätt råkar skada mini..


Nu ska jag äta min frukost färdig, sedan bär det av in i duschen.. Nu känns det som om det var ett tag sedan igen som jag fick en lugn stund bara jag och duschen.. Jag håller på att testa tresemmés balsam och serum för spiit ends, sedan förra graviditeten då frisören i stort sett dömde ut allt hår på mitt huvud så drar jag mig för att boka en tid för att klippa topparna, troligast blir det ett besök när mini kommit.. (höll på att skriva ploppat ut, men fick ångest över själva ploppandet så att säga, smärtan är lite för mycket för att påstå att det kommer ske genom ett plopp..)


Vi får väl se hur det blir med bloggningen nu i helgen, det kan hända att det blir lite dåligt med bloggtid, eller så får jag all bloggtid i världen så jag överöser bloggen med inlägg om ditt och datt. En sak är då säker, jag längtar efter att få slå mig ner med min nya bok bloodlines ; the golden lilly.. Första boken bloodlines var både rolig, spännande och underhållande (eller om den var underhållande på grund av att den innehöll både skratt och spänning)..


 

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards