Hönsmamman

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av MissJA - 15 juli 2012 16:15

Helgen i hos svärföräldrarna är över, åh vi har kommit hem nu under eftermiddagen. Det var skönt att vara där. . Bra för att fogarna blev väldigt bra utan alla måsten som finns hemma hela tiden. Men lite jobbigt för att jag nu måste gå runt och äta lite hela tiden, åh får jag inte äta så mår jag bara illa och får huvudvärk av snabbt sjunkande blodsocker. Hemma går det bra, men jag har fortfarande svårt för att äta hos andra och att gå och äta ur deras skåp titt som tätt är jättejobbigt. En rest som är kvar sedan ätstörningen.


På fredagen kom M's syskon dit med sina barn, då vräkte även regnet ner så det blev väldigt varmt inne. Tillslut gick jag, m åh diddi ut i regnet Diddi lekte på åh uppskattade att bla. köra den galmma bilen som m hade som liten.


På lördagen var det relativt lugnt där, vi grillade till middagen och det regnade lite mindre.


Åh idag, alltså söndag så åkte vi hem efter lunch..


Notering: Jag insåg nu idag, tisdag att jag inte hade publicerat inlägget jag skrev i söndags. En av orsakerna måste vara alla epileptiska anfall som K hade mellan lördagkväll och söndagskvällen, dom var i och för sig väldigt små, men jag blev ändå väldigt orolig..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards