Hönsmamman

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av MissJA - 11 juli 2012 11:01

Jag somnade samtidigt som Damien förra veckan. 

 
Av MissJA - 11 juli 2012 09:34

Jag var in på försäkringskassans hemsida nu medan jag drack min smoothie åh begärde fp för dagarna innan jag kan gå på graviditetspenning. Då såg jag att försäkringskassan godkänt min årsinkomst :D Åh det kändes superkul.. Det gav nästan 50 kr mer per dag (så jag blev inte ledsen precis.. jag trodde det skulle ge mig bara några kronor till, så jag är positivt överraskad).

Av MissJA - 11 juli 2012 09:10


Sambon beställde detta från jollyroom.se (klicka på bilden för att komma direkt till produktsidan)


Min gamla vetevärmare har försvunnit spårlöst, men jag har kollat på denna vetevärmare under lång tid, det skulle vara skönt när det värker i fogarna och senare när förvärkarna och även när förlossningsvärkarna sätter igång att använda sig av detta. När jag skulle föda damien hade jag min lilla vetevärmare som jag spände fast med mitt fogbälte, det fungerade fint, vetevärmaren satt på plats, men detta måste bli 100 gånger bättre :)


Tack älskling, hoppas posten jobbar på snabbt så att det hinner komma nu i veckan..

Av MissJA - 11 juli 2012 08:51

Idag är M's sista dag före semestern. Åh han är på jobbet, jag ska bita ihop i 11 timmar till, det är så många timmar som han är borta. Åh det lär bli spännande, för det värker som bara den i fogen åh huvudet gör sig åxå påmint. Men det bara MÅSTE gå vägen.. Jag kan om jag vill!!! Just nu sitter jag åh förmodligen försöker få bort huvudvärken, jag äter frukost Min egna smoothie med banan, havremjölk, hallon, grekisk yoghurt och keso, mumsfilibaba!!! Med kolhydrater kan man avhjälpa huvudvärk under sista delen av graviditeten har jag läst på min gravidapp från babycenter..


Jag hade igår tänkt göra lite gravidyoga övningar nu på morgonen, men med tanke på hur ont jag har redan nu, blir det inte nån yoga. Möjligtvis träning på djupandning, vilket var väldigt användbart under Damiens förlossning.


Idag skulle vi behöva åka en sväng på apoteket, det behövs mera plåster åh så K's ep. medicin åh mera gravidvitaminer. Dessutom ska jag posta ett brev till försäkringskassan.


Vad ska ni hitta på idag?

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards