Hönsmamman

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av MissJA - 5 oktober 2013 17:19

En dag som denna, när ens barn fyller år är så mycket. Först att ge barnet en bra dag. Presenter, gofika ev. besök osv. Men. Varje år backar jag tillbaks till den där dagen då barnet föddes. Jag följer klockan å minns...

Esmees födelse är väl dokumenterad här i bloggen. Från den tveksamma starten å sedan uppdateringar då å då tills ca 90 minuter efter förlossningen då jag visade upp henne.

Lite känslomässig dag åxå. Aldrig mer kommer jag att ha en bäbis. Aldrig mer kommer de pyttesmå kläderna behövas. Aldrig mer kommer jag få uppleva graviditet, väntandet på att en förlossning ska starta, föda barn å få upp en helt unik å ett fantastiskt mirakel på magen....

Men idag är det Esmees födelsedag. Den har firats med presenter, ballonger, fika å så var hennes farmor å farfar här.

Som kanske syns på bilden var hon INTE på blåsautljusethumör.

Men tårtan uppskattade hon. Ska se om det blir någon filmsnutt på det kanske...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards