Hönsmamman

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av MissJA - 13 oktober 2013 21:51

V har ett tag gått runt och sjungit på en rätt rolig visa. den fastnar rätt lätt på hjärnan, å jag måste erkänna att jag går runt och nynnar på den ibland :)

Idag frågade jag henne om hon kunde tänka sig att sjunga den så jag fick filma henne å även lägga upp den filmen här på bloggen å det tyckte hon var en rolig ide :D så här sjunger min lilla tjejja om en flodhäst


 
  fråga mig inte varför klippet blev upp och ned!! å tyvärr verkar jag inte kunna fixa det.. Aja, man får ju fortfarande höra visan från början till slut (tur att den inte blev baklänges eller nåt den åxå)

Av MissJA - 13 oktober 2013 19:17

Hej åh hopp.

Tänkte skriva ett litet avtryck här inne.

Dagen började med Diddi som kom ner å var sååå kissnödig. Jag tog honom på toan å inser att vi glömt ta på blöja igår, men att han varit torr ändå. Gissa om han kissade mycket!!

Idag har V varit med en kompis, de var på bio å sen hängde de hos kompisen.
Jag å övriga familjen for till stallet. M mös med Esmee, medan K å diddi bla. Hjälpte till att laga vägen, å så var de i stallet mockade och spånade.

Under tidan höll jag på med olika saker bla. markarbete 2 av hästarna mockade å så städade vi i sadelkammaren.

Jag har en vision om att det ska gå å ta en fikapaus där inne med barnen. Kanske även ta dit så att de kan leka lite där. Typ lite sandlådefordon å typ en gunghäst.
Vi får se...

Nu är det kväll å barnen är duktigt trötta. M ska iväg å handla det vi inte får med matkassarna vi hämtar ut imorgon. Jag nattar barn tvättar ytterkläder å ska om jag hinner putsa en grimma å snygga till ett par stigbyglar.

Nattinatt.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards