Hönsmamman

Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av MissJA - 23 oktober 2013 12:54

Sedan i söndags har jag TVÄTTAT massa. Så blir det ju lätt med magsjuka i huset. Å det är ju som det ska. Men sen är det ju att sortera å få alla kläder/ filtar osv på sina rätta platser kvar!!! Alltså jag har faan inte gjort annat!! Å ändå verkar den konstanta ström med tvätt som kräver just att vikas, sorteras å hitta hem aldrig ta slut.

Min tanke är att bara jag fått bort tvätten så ska jag typ städa, laga mat å pyssla med barnen. Problemet är ju bara att när jag är färdig för dagen med tvätten då ör dagen mer eller mindre slut. Mitt i tvättfixandet har jag fått ta hand om matlagning å lite städ.

Men nu är jag banne mig URLESS på tvätt. Då är det ju tacksamt att det äntligen börjar sina med osorterat å ovikt. (Att va i tvättstugan ett pass hjälper verkligen).

Nu är det bara resten kvar. Lägger mig ner på golvet med min trotsiga 1-åring å skriker typ. Vill träna å göra nåt skoj. Fast skit i det. Barnen är nu hemma sin extradag för att definitivt vara ok när de kommer till skolan. Å att de är friska märks. De har bråkat 75% av dagen hittills. Detta är orsaken till gråa hår!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards