Hönsmamman

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av MissJA - 20 oktober 2013 19:53

Så är Diddi å V magsjuka. Åh no!! det är ju aldrig trevligt. En magsjuka medför ju så jädrans mycket extrajobb iform av städ å tvätt. Dessutom så har jag en ganska bra bit till att vandra i terapiträsket innan jag kan behålla mitt vanliga lugn. Jag känner mig visseligen inte alls lika som före jag började gå i terapi. Men ändå.

Så nu har jag förberett hemma för att mindka städbördan om fler utbrott sker (städa undan, ta bort mattor, boka tvättstugan å så lägga underlägg i sängen där jag å Esmee sover.


Sprit, bra når man bekämpar sådana basillusker.

Annars då. Baronessa har gått skor, pappa jobbade på tappert trots smärtan i armen. Sen tog jag ett ridpass å fokuserade på takt, balans, lösgjordhet, å tempoväxlingar i endast skritt å trav. Det räckte jag utmanade henne ändå så att hon blev svettig.


På vägen hem från stallet ringer K's läkare. Han ska visst opereras innan jul. Å det är bra. Hans shunt fungerar inte optimalt å det är ju superviktigt!! Berättade att han börjat få kramper igen å läkaren sa då att operationen kan komma att planeras som mer akut. Å då blir det förmodligen operation snabbare.

Tja. Det var allt från mig just nu. För nu sitter jag å laddar för solsidan som har premiär ikväll :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards