Hönsmamman

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av MissJA - 28 oktober 2013 14:33

Efter en intensiv helg vaknade jag å ville typ gå å lägga mig igen! Å samtliga familjemedlemmar verkade ha vaknat på fel sida. Trots födelsedag å allt satt det inte mindre än 6 surdegar vid frukostbordet.... Skoj!!

Men K blev jätteglad över sina presenter, phu. De har jag verkligen haft ångest med.

Tårtan blev ovanlig men god, tycker åtminstone de som gillar lakrits. Dock fattar jag inte vad det blev med min tårtbotten. Den var inte bra, det visste jag men igår orkade jag inte göra en ny.

Nu är M å ser på Biofilmen Flygplan med K åh V, hoppas att det får familjen gladare. Vi som blev kvar hemma har vilat i vagnen, städat å idag valde jag bort lunchen för en stunds skön vila. Det kunde ha blivit bättre diddi vaknade arg efter 10 minuter men man får vara tacksam för det lilla.

Nu har vi fikat, å äntligen fattade jag att Miiimii inte vill ha sin smörgås klippt utan en hel smörgås själv. Hon åt upp hela!!



Diddi dukade åt sig själv i vardagsrummet. Macka, juice å sin nya ambulans


Ikväll är det ridskola som vanligt. Å jag måste försöka rycka upp mig. Som jag ser ut just nu vågar jag mig inte ut!!


Å så lite bus

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards