Hönsmamman

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av MissJA - 30 oktober 2013 07:15

Igår kände jag inte alls för att blogga. Helt enkelt. Vi hade en jättefin dag jag å barnen var hos mormor å morfar, vi mockade å skötte om hästarna, V red barbacka osv. K vsr med morfar som höll på att fixa med avloppet (inget kul jobb, men som tyvärr kan behövas om man äger ett gammalt hus). Diddi å miiiimiii hängde på å vsr med lite här å där. Man kan säga att vi var ute mer eller mindre hela dagen å på kvällen märktes det. Trötta å nöjda barn med rosor på kinderna.



Just nu så säger jag ett jäkligt motvilligt gomorron. Igårkväll led jag verkligen av insomni (kaffe är inte bra alls om man vill sova) men igår drack jag det å då kunder jag inte somna förrän efter 02. Å när V kom in till sovrummet halv 7 pga att de var vakna å diddi hade petat upp snoppen ur blöjan å kissat på sig var det bara att masa sig upp.

Nä nu ska jag zombiemamman fixa frukost osv. Sen idag blir det stall, möte å så allt annat som vanligt. Gomorrn

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards