Hönsmamman

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av MissJA - 14 oktober 2013 21:35



...... Endast mamman är vaken.....

Jag blev less på att M alltid tjatar på hir trött han är. Ena dagen för att han inte gjort nåt, andra för att han har det. Ikväll sa jag lägg dig samtidigt som barnen! Sov! Å vakna pigg imorgon :) så det var precis vad han gjorde. Han gick å lade sig.

Nu har jag fixat disken å så inser jag - no!! Jag har glömt min medicin, nu är jag pigg i minst en timme till. Crap, jag hade ju åxå tänkt sova!!

Av MissJA - 14 oktober 2013 21:31

Eftersom vi är färdiga med bäbisar nu så håller vi (jag) på att samla ihop å greja för att sälja babysaker. Tänkte att jag bara ska nämna de saker som bu kan få flytta vidare till bättre behövande. Å samtidigt kolla om någon har plagg som jag just nu är på jakt efter.... Bara för att.

Hittills är det
Ett babyskydd maxi cosi carbo fix med basenhet 2
En hoppgunga
Gåstol
Babygym med fotpiano å matta
Åkpåse till babyskyddet
Å en monoadapter till babyskyddet (maxi cosi) passande till en bugaboo donkey

Det går bra att hojta till om någon är intresserad av detta redan nu. Jag kommer att sätta ut det på blocket innan nästa vecka.

Samtidigt är jag på jakt efter vinterkläder billigt (de ska användas i stallet av barnen) så fläckar osv spelar ingen roll. Bara de värmer. Om någon har nåt i strl 80, 92, 134, eller 164/170 hojta till :)

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards