Hönsmamman

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av MissJA - 12 oktober 2013 22:36

Det är sent, jag är trött å så just nu befinner jag mig i nått vakuum.. Vad jag än har gjort under dagen kännsdet inte som om jag kan formulera ens en bra mening om det..


Natten till idag var bara bajs!! jag var så trött att jag typ hade paniik, å miiiimiii, hon ville ej sova utan banka mig i skallen med en fjärrkontroll å försöka krypa över sängkanterna. Sen bestämde hon sig för att en bra tid att vakna på är kl 05 någonting.. När jag tillslut gav upp å släppte loss odjuret i vardagsrummet å bäddade ner mig i soffan för att få sova åtminstone liite till var klockan efter 6 någonting.


Idag har jag haft förmiddagen i stallet med K å V vi longerade Baronessa Å Cassandra idag, putsade lite och mockade såklart. Sen blev det liten handlingstripp med miiimiii å så fick vi besök från skellefteå, Mattes syrra å hennes familj. Det blev lite kusinbus å så hockey (suck) såklart.. Rätt lag vann, å det var ju kul.


så eftersom jag inte har så mycket att skriva om så lägger jag in några videoklipp som jag filmat under oktobers inledning..



  Detta filmade jag en kväll då Esmee å Diddi kom på att de kunde busa mellan spjälorna till Diddis säng..

 


 
  Dessa 2 filmer är från förra besöket på Sävars familjesimtid..

 


  Esmee testade att gå med lära-gå vagnen ute, jag trodde att hon skulle gilla det, inte hon!

 


  Åh så slutligen, filmen på Esmee med sin allra första tårtbit. Den verkade hon tycka om.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards