Hönsmamman

Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av MissJA - 29 oktober 2012 21:44

Det var överlyckliga barn som tillsist kunde fara med mig på maxi. Det snöade ju!! V sprang och skuttade mot bilen åh sa att det minsann var den bästa dagen.

Av MissJA - 29 oktober 2012 18:25

Jag skulle tagit med mig de stora barnen åkt på ica maxi en sväng. Men Esmee vill bara äta åh äta så jag kommer inte loss från soffan. Tragiskt!! Eller, var är stressen?

Middagen idag var jättegod åh snabb (halvfabrikat i all ära). Stora fiskpanetter med skagenröra kokt potatis och mototsstavar. Alla gillade det :)

Av MissJA - 29 oktober 2012 12:34

Bäst att passa på när alla de stora barnen åh diddi inte är i närheten. Annars så blir det massa avundsjuka, åh de ska naturligtvis vara i gymmet precis då.

Av MissJA - 29 oktober 2012 12:02

De stora barnen gick ut.
Diddi ligger i vagnen ute åh ska sova.
Jag åh Esmee sitter och umgås i soffan.
Lite enya på i bakgrunden, gudarna ska veta att denna lugna stund behövs för mig!
Snart måste jag plocka bort efter lunchen, men först en stunds bäbismyyys :)

Av MissJA - 29 oktober 2012 11:45

Det märks att det var länge sedan vi åt det här hemma. När V frågade vad det kallades det vi skulle äta nu till lunchen. Orsak till pyttipannans frånvaro i vårt hem under detta år var min graviditet. Nu när den är över kan vi åter tillaga denna rätt hemma utan att mamman i huset kräks.

Idag, första dagen på höstlovet, med alla 4 barnen hemma finns inte mycket tid över till något. Men så kan det vara, helt klart. Just nu atår k åh säger näe med ytterkläderna på. Han påstår att han inte kan dra åt dragkedjan. Jag får lite gråa hårstrån!!

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards