Hönsmamman

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av MissJA - 8 oktober 2012 10:15

Lilla Esmee vill inte sova på rygg som bäbisar ska. Hon sover endast på magen eller sidan.

Det orsakar mig lätt ångest då det är på rygg småttingar som hon bör sova för att undvika plötslig spädbarnsdöd! Samtidigt sånär hon vår lilla 4a åh det skulle vara bra om hon nöjt skulle få sova som hon själv behagar.

Jag ska prata med dom på BB hemvård idag. Kanske är det ok för henne att få sova så, annars får vi kanske hyra ett andningslarm.

Nu låter jag som värsta hönsmamman, vilket jag åxå är. Men jag tar hellre ett andningslarm och känner mig trygg när hon sover än det motsatta. Särskilt efter det som hände ett syskon till en av K's klasskompisar!!

Av MissJA - 8 oktober 2012 04:18

Oh my God!! mina bröst!! De har genomgått en drastisk förändring sedan igår!! Shit, silikontuttar eller når. Sprängfyllda (med betoning på SPRÄNG) med mjölk!!! Nu har lillan dryckesbuffe dygnet runt ;)


Idag ska jag köpa förvaringspåsar åh så för att börja jobba på ett mjölklager i frysen. Det är bra att ha, dessutom en förutsättning för att M ska kunna sköta esmee medan jag gör roliga saker med de andra.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards