Hönsmamman

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av MissJA - 17 oktober 2012 22:48

Det är melodin för lillan ikväll. Hon ska vara i MAMMAS famn, pappas dög minsann inte. Så jag inser att denna natt får jag dela sängen med en liten sessa. Men det är så myspysigt <3

Förresten småblöder det fortfarande ur hennes navel. Det oroar mig lite faktiskt lite. Men har bestämt mig för att vänta tills på fredag med att ringa till bvc.

Nä nu ska jag ägna lillan min totala uppmärksamhet. Åh sen sova när hon somnat.

Av MissJA - 17 oktober 2012 17:53

Äntligen, fick jag tummen ur och åkte till hm. Så nu har jag 2 amningströjor till plus ett par leggins. Egentligen ville jag ha ett par jeans, men det verkade bara finnas slimfit och när man är typ så stor som man någonsin varit är den byxmodellen att rekommendera.

Det blev även en onepice till diddi från hm åh en ny mössa till K.

Nä nu har jag haft ett amningsvm åh det är dax för ett snabbt blöjbyte innan vi ska på föeäldramöte.

Av MissJA - 17 oktober 2012 15:57

Idag är det så mycket möten, åh andra tider att passa att det könns som om jag spenderar all ledig tid i bilen med att köra mellan olika platser.

Dessutom har vi haft tvättstugan. Nu sitter vi i bilen åh ska på norrlandskliniken för att lägga om k's tå. Efter det är det middag, hjälpa till med förberedelser inför nattningen, sedan ska jag åh lillan på föräldramöte.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards