Hönsmamman

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av MissJA - 2 oktober 2012 23:12

Jag vill sova, men min skuldra förstör det gör för ont. Jag väntar på alvedoneffekten, dvs. att smärtan ska mildraw så jag kan få somna. Men först måste jag väl kissa femtioelva gånger.

Läste förresten att om läppar eller näsa sväller så är förlossningen nära. Skit för det när det bar är mina ben, armar haka åh kinder som svullnat. Men nu imorgon är det max 14 dagar kvar till igångsättning. Men om jag fortfarande är gravid på torsdag kommer jag uppsöka en läkare för min skuldra. Den gör mig knäpp!!

Av MissJA - 2 oktober 2012 22:54

Lite oväntat blev det en tur till bibblan efter middagen. Jag var lite sen med boken våga föda som jag läst för att förbereda mig på förlossningen. Åh V följde med.

Med oss från bibblan fick vi en ny lånebok. V's första bok som hon vill läsa för oss. Den heter Alva rider. Hon har redan nu läst flera sidor.

Av MissJA - 2 oktober 2012 16:40

Här är K's skolkort för i år

Av MissJA - 2 oktober 2012 16:12

Jag har precis satt mig i väntrummet hos frisören för att få fixa håret. Det behövs VERKLIGEN.

Uppdate:
Nu är håret klippt åh plattat. Skönt med tanke på att jag har ont under ett skulderblad åh det gör att jag faktiskt inte kan platta håret själv. Men gudars vad jqg svettades!! Det är varmt i salongen och när capen kom på blev det som att vara i en bastu. Jag kunde känna svettpärlorna rinna längs ryggen osv.

Slutresultatet blev bra.

Av MissJA - 2 oktober 2012 06:57

4 kissrundor på 6 timmar!! Inte undra på att jag inte är pigg på morgonen!!


Dessutom har jag, behövt ta alvedon en gång för huvudvärk åh Dricka vatten 2 gånger, fast det är ju mindre konstigt med tanke på allt kissande.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards