Hönsmamman

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av MissJA - 25 oktober 2012 21:45

Under tiden vi ser hela sverige bakar åh jag borstar tänderna

Av MissJA - 25 oktober 2012 18:55

Dax för sängen. Diddi myser med vovven åh filten.

Av MissJA - 25 oktober 2012 16:04

Lillan har nu vrålat hela vägen från coop forum till språkskolan. Bara för mamma att plocka fram tutten åh amma i förarsätet. Ringde till v's avdelning och bad dem skicka ut henne. Vinkade ut k som såg oss genom fönstret. Nu är esmeehjärtat mätt igen åh v kommer nu. Nu ska vi hem åh äta morotssoppa.

Förresten fick jag alla ärenden gjorda :)

Av MissJA - 25 oktober 2012 13:40

Tja, snart är det jul. Skoj. Men det hade varit roligare om jag

1. Haft en plan för vad barnen skulle få
2. Vunnit massa pengar att handla massa fina klappar för.

Esmee, behöver ju för tillfället inte så mycket. Åh sedan finns mycket sedan diddi var pytte. Det jag kan komma på är babygym, men det behöver hon före jul...

Diddi, en lekhjälm, ett garage men sen då??

V: är galen i allt som rör minster high, åh så ska hon få ett par riktiga klackskor.

K: mm, där tog det stopp. Allt han vill ha, typ får han på söndag.

M: vi har redan gett varandra en "julklapp" men nåt litet vill jag ge honom....

Nä, nu har esmee somnat om åh diddi bajsat, plikten kallar

Av MissJA - 25 oktober 2012 10:59


 


Av MissJA - 25 oktober 2012 10:45

K fyller år på söndag så idag har jg bakat en mjuk kaka som han kan få bjuda på. Jag ska även baka en princesstårta, men det får vänta till på lördag.

Av MissJA - 25 oktober 2012 08:06

Nu är min belly bandit på väg till mig :)
Ser fram emot det, inte minst för att den bandit jag har just nu inte får att dra åt mer, något som jag skulle vilja göra. Men jag använder den ändå.

Av MissJA - 25 oktober 2012 08:00

Inatt har jag som vanligt ammat vid 2 tillfällen efter att vi somnade någon gång efter midnatt. Men dessa amningar gjorde vi liggandes. Det innebär att jag är ca 50% sovandes under amningen. Jag vaknade 6:30 åh tog en 35 min promenad i mitt raskaste tempo.

Nu sitter jag med min frukost åh ammar lillan, M åh diddi åker precis iväg med V till skolan. M jobbar dag idag så från 9 är jag ensam med de 2 yngsta trollen. Vi ska bland annat åka till stadium åh köpa träningsgummiband och gå in på apoteket för att köpa kräm till mitt ansikte. Sedan måste vi även på barnens hus för att köpa en maskeraddräkt till K, nån star wars figur ska han visst vara.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards