Hönsmamman

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av MissJA - 22 oktober 2012 22:18

Nu hoppas vi på en lugn natt

Av MissJA - 22 oktober 2012 20:24

Bilder från nu ikväll

Av MissJA - 22 oktober 2012 20:10

Såhär såg det ut när jag åh Esmee kollade på halv åtta hos mig ikväll.

Jag ville ta en promenad, men i regnet blev det inte av, istället bar jag all tvätt till tvättstugan så den ska finnas där imorgon eftersom vi har första passet där mellan 7-11.

Åh bad jag vill träna och börja komma iform! Men eftersom jag inte än har fått en fungerande länk till magträningsboken från mammafitness som jag köpte igår så väntar jag med det. När man tränar så gör snedsteg i kosten mindre. Åh just nu känns det som om jag har en nolla i disciplin.

Jag har tänkt att senast på fredag börjar jag följa det kostprogram som tillsammans med träning fick mig att få en sund kropp och även lyckades bryta mig fri från ätstörningen. Måste hansdla hem lite specifika saker först, så det blir inte ännu i vilket fall som helst.

Nä nu ska jag lägga ner esmeehjärtat åh städ lite, göra lite yogaövningar åh fixa en kopp the.

Av MissJA - 22 oktober 2012 18:39

Idag har k haft närmare 10 st små epileptiska kramper. Varför vet vi inte. Sedan har han varit lättretlig och utåtagerande resten av dagen. Jag hoppas han slipper krampa imorgon, det är ju så jobbigt för honom trots att kramperna inte är långa.

Av MissJA - 22 oktober 2012 08:50

Idag står det crepes på matlistan så jag står åh förbereder lite nu. Igenom att grädda pannkakorna. Diddi äter satsumas i ur en kopp framför bolibompa, lillan sover åh M skjutsar V till skolan och tankar även bilen.

Senare idag ska vi ner till stan åh kolla på vinterkläder till mig. Känns väl sådär eftersom jag fortfarande är så stor.

Av MissJA - 22 oktober 2012 07:36

Vi köpte dessa 2 böcker av en grannes son som sålde jultidningar. Med en riktigt stor familj, åh som dessutom gillar att laga mat enkelt, gärna i ugnen, passar dessa kokböcker klockrent!!

Av MissJA - 22 oktober 2012 05:02

Lillan börjar vakna. Vi ammar lite åh så sprakar det till i hennes blöja ordentligt ett par gånger. Alltså, bara att byta den bajsblöjan.

Nu är blöjan bytt åh vi ammar igen. Fast hon verkar strax färdig för rapning igen. Hoppas vi kan somna om en liiten stund. Kl 6 är det dax att börja vakna för morgonens bestyr.

Av MissJA - 22 oktober 2012 00:06

Är vaken. Det har ammats i kubik, vi har bytt blöja, vi har rapat. Nu ska vi vara sociala.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards