Hönsmamman

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av MissJA - 21 oktober 2012 21:13

Fick mailet med länken till magträningsboken, testade den åh den fungerade inte. Så nu hoppas jag att jag kan få länken igen, utan att bli tvungen att köpa den en gång till.

Av MissJA - 21 oktober 2012 20:23

Nyss var jag inne på mammafitness.se åh köpte en magträningsbok. Nu är det dax att börja jobba på riktigt med att hitta igen musklerna åh stabilisera upp kroppen.

Av MissJA - 21 oktober 2012 20:19

Nu efter att ha använt min belly bandit åh en annan maggördel nästan 24/7 sedan lilla Esmee såg dagens ljus 16 dagar alltså är banditen nästan för stor. Jag står nu inför ett litet dilemma. Jag känner behovet att fortsätta krympa ihop mig åh var beredd på att använda maggördel i ca 8 veckor. Alltså kommer jag att åka på att köpa en mindre storlek än den jag har nu, alltså en xs.

Det finns visseligen på tradera just nu en orginal xs, men jag funderar faktiskt på att köpa en ny åh en i modellen BFF den har 5 cm längre kardborre (längre andvändningstid) åh är mer formbar. Det är mågot jag saknat på den bandit som jag äger och lever med just nu. Jag skulle vilja anpassa den mer efter hur min figur ser ut, men det är omöjligt. So far inget hinder till att köpa den bättre modellen. Haken är priset 995kr!!! Som föräldraledig badar jag verkligen inte i pengar. Men med tanke på att jg kan få tillbaks ungefär 50% av priset eftet jag är färdig med användandet kan jag se det som en investering i mig själv.

Vi får se hur jag gör. Men i vilket fall som helst måste jag bestämma mi innan imorgon, då går nämligen auktionen på belly bandit orginal ut.

Av MissJA - 21 oktober 2012 16:23

Vår grannes dotter håller på att utbilda sig till fotograf. Så vi frågade henbe om hon hade lust att fota våra barn för att vi skulle få en bild till nytt från bb-annons.

Idag var vi där. Jag tror bilderna blev bra. Dessutom tog hon enskilda bilder av barnen. Så förhoppningsvis får jag fint matrial till att fixa en ny header till bloggen åxå.

Vi är ute en stund just nu, snart ska vi in åh äta stuvade mackaroner åh köttbullar. Efter det kommer V's biologiska pappa förbi åh hälsar på V.

Av MissJA - 21 oktober 2012 07:03

Även fast jag är så trött att ögonkocken envisas med att ramla igen, njuter jag av stunderna när lillan är vaken och social.

Inatt har jag ammat vid midnatt, vid 03 åh så vid 06. Just nu krånglar hennes mage lite, så jag gissar att det inte bli mer sömn för mig. Esmeehjärtat brukar bli bäst hjälpt av en promenad i bärsjalen men det är minus 3,5 grader så trötta jag vill inte gå ut ännu. Sängen kändes varm och mysig, så jag vill inte kliva upp för att gå ut i kylan nu.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards