Hönsmamman

Alla inlägg den 31 december 2010

Av MissJA - 31 december 2010 22:00

 


Så var det veckobyte igen, förra missade jag helt, sorry... Magen är i vägen och har gjort att jag inte kan äta mat. Det är typ näringsdrycker, välling eller någon frukt som fungerar bäst.. Men tex idag har jag gjort ett försök åh åtminstone smakat lite av maten åxå.. Blir typ full i magen av en körsbärstomat och nåt kex... tragiskt..


Åh så bilder på magen då.. i ett försök till att vara lite finklädd.. Tyvärr hade nog en sopsäck fungerat lika bra.. Mne nu fick det bli denna topp som jag hittade secondhand (strl s) åh ett skärp från H&M..


   


Av MissJA - 31 december 2010 21:48

Här kommer lite bilder från dagen..


   

M äter upp resterna efter lunchen det var typ 2 msk spagetti och köttfärssås kvar..


      

 

Barnen leker med kamerorna.. 


         

   

Bilder av dukningen åh förrätten


             

   

Hungrigt och glatt sällskap


                       

Barnens efterrätt                      frozen cheesecake med ingefärshallon


        Grillspett


Av MissJA - 31 december 2010 12:41

Den började fint, barnen sov till kl 9 åh jag låg i sängen till kl 10:45 hade iof. varit upp och utfodrat barnen frukost och startat tv:n. Sen har vi städat lite, barnen har varit ute och lekt en stund. Nu har de precis ätit lunch och ska hoppa in i duschen (K) och badat (V). Undertiden de håller på att bli rena ska vi bära in köksbordet i vardagsrummet och vardagsrumsbordet i köket. (Vi rymms bättre att sitta åh äta där inne ikväll, så snacksbordet får bo i köket) vi gjorde likadant förra året och det fungerade bara finemang.


Själv vill jag hinna ut på en långpromenad (minst 45 minuter) innan jag gör mig klar. Gästerna kommer ikväll före fem (hoppas jag) vi ska äta förrätten kl 17.. Syrran ska jobba natt och jag vill att hon ska hinna vara med på åtminstone förrätt och varmrätt.


Nä nu ska V hoppa i plurret åh så.. Jag kommer att lägga in bilder när jag hinner på hur vi har haft det idag. Barnens kamera är snart fulladdad åh det brukar bli ca 15 guldbilder om de knäpper 100 st så det ska bli spännande att se vad de kommer att fånga på bild ikväll....

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards