Hönsmamman

Alla inlägg den 28 december 2010

Av MissJA - 28 december 2010 21:06

Lite chockerade så ska jag gå till sängen och lägga mig och sova redan nu. HAr vart så trött hela dagen och imorgon kan jag itne ligga och lata mig alls. 8:45 har jag tid hos frisören och barnen ska med.. Så det blir upp tidigt i med frukost och sedan åka bil till stan.


Har hjälp av H idag efter min klipptid så att jag ska kunna handla och fara till freja. Helt underbart att barnen under den tiden kan ha roligt med henne och slipper fara runt med mig på tråkiga saker hela dagen.

Av MissJA - 28 december 2010 12:50

Jaaaa!! äntligen har jag bokat en klipptid. Som vanligt går jag på happy hour och får det då 100 kr billigare. Sedan är jag fin i håret till nyår och bb-fotot :) Hade lixom bestämt att göra bort klippningen nu innan nyår. Vill göra det fint som kan göras fint innan det är fest.. Eftersom jag mest av allt känner mig som ett fetto med ett bowlingklot i magen..

Av MissJA - 28 december 2010 12:12

Eftersom jag idag är utan bil och för trött för att hålla på och lasta barnen i och ur lokalbussen har jag nu handlat på mellandagsrean via nätet. Dessa saker har jag köpt.. Eller jag har väl inte fyndat allt (endast tofflorna och morgonrocken då..)


 

Hade tur, dessa var det nedsänkt pris på. Finns på Ellos :)

Ville ha varma och sköna tofflor. Får testa dem närde kommer och avgöra om de är de rätta tofflorna att vanka runt på förlossningen upp till 10 mil..



Den ursprungliga planen vi haft var ett startpaket med barbapappa, nu var det slut och detta hade ersatt barbapappakitet. Eftersom det är praktiska plagg i paketet köpte jag det ändå. Kommer från H&M


   

Min morgonrock som jag har har följt med mig i över sju år, denna var på H&M's rea och därför slog jag till :)


 

Svart amningsbh, fin. Dock kommer den säkert fort att bli ful av mjölkfläckar, men sånt får man ta.. Den är ju rätt billig. Från H&M


  Åh sist men inte oviktigt på något sätt, en ny pyamas. Frusen som jag är och vetskapen om hur kallt det kan vara på sjukhuset fick det bli en långärmad och enkel i stor storlek. Även denna från H&M men inte en reavara - tyvärr..

Av MissJA - 28 december 2010 09:26

Jag ligger fortfarande i sängen, supertrött. Utan propavan sover jag inte djupt någongång. Vaknar till och måste vrida runt massor innan sömnen (läs slumrandet) återkommer. Barnen äter lite frukost. V verkar frisk idag och läser på låsas för K just nu.


Under tiden som jag skriver lite här försöker jag dricka en halv näringsdryck. Hatat när maginnehållet åker hiss tills magen e tom, så idag ska jag testa att dricka små mängder ofta. Har sparat in på näringsdrycker denna vecka så jag tänkte dricka åtminstone 2 st sådana idag..


Hoppas dessutom få till mina 2x30 minuters promenader idag, nu har jag tänkt inleda konditionsträningen inför förlossningen..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards