Hönsmamman

Alla inlägg den 9 december 2010

Av MissJA - 9 december 2010 07:51


  1. Baka nougatkakor
  2. Flytta byrån
  3. Fixa en bra middag
  4. Städa nere
  5. Städa på K's rum
  6. Tvätta

Hoppas att jag hinner vila lite åxå. Gissar att om det inte är superkallt i em vill barnen åka lite pulka innan middagen åxå. Så maten måste vara förberedd och klar före de ska hämtas idag.


Updatering:


Hann med allt utom städningen av K's rum för då hade jag så ont i fogaran att jag inte klarade av att röra på mig. Måste äta citodon för att klara av att gå på toaletten nu ikväll :( Hoppas att det ger med sig, har inte lust att bli handikappad på riktigt. Det rä lite väl lång tid kvar för att bli beroende av värktabletter för att ta sig till toan tex..


nä nu ska jag gå åh natta mig i soffan. Natti natt


Av MissJA - 9 december 2010 07:43

Var uppe sent igår, eftersom jag höll på med mina tradera auktioner. Sedan var det inte det vanliga (myrkrypningar) som höll mig vaken utan att en nerv på min högra sida av bäckenet låg i kläm och gjorde på en skala ?=(/%€"€%& OONNTT!!! Det slutade med att jag när klockan närmade sig halv två på natten tog en citodon för att få bort smärtan och tabletten började fungera som jag kunde få lite sömn. Sedan ringde klockan kl sex imorse så att jag skulle hinna skicka iväg sonen (K) till skolan och sedan lägga mitt fokus på lillan (V) för att hon ska bli klar och komma i tid på dagis..


Men nu är jag så trött att jag bara vill sova, en liiiiten stund till och sedan snoza ett par gånger på det. Men tyvärr det går inte.

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards