Hönsmamman

Alla inlägg den 25 december 2010

Av MissJA - 25 december 2010 10:53

Han har tappat bort julklapparna till K och V's småkusiner.. Han är övertygad om att han har gömt dem på ett perfekt ställe :D :D :D


Så vi andra har gott om tid att göra oss klara. Om han inte glömt var paketen var hade jag fått stressa massor..

Av MissJA - 25 december 2010 10:07

Så idag bär det iväg till svärföräldrarna på julafton nr 2.. Är inte så värst pepp, men det brukar ju ändå bli av och bli bra. Jobbigare är det att jag har väldigt mycket mensvärk och sammandragningar (förvärkar?). Lilleman är pigg och busar på inne i magen idag dessutom verkar han ha bestämt sig för att hicka ända fram till förlossningen.. typ eller åtminstone nonstop idag..


Sorry att det inte blev någon uppdatering med magbild osv igår, men nu på morgonen ska jag ta tag i det (lovar och svär) Kändes inte rättvist att knäppa bild igår efter julmaten och med foglossning från helvetet.. (Kunde lixom inte riktigt stå rakt).


Nä nu ska jag börja fixa till mig så jag känner mig positivare till att vistas bland folk.. (läs platta till håret, tvätta och sminka mig en aning + ta på finare kläder).

Av MissJA - 25 december 2010 09:58

   

Barnen sitter på K's rum de har precis bäddat sängen där - vilka duktiga små troll dom är!!


     

Fikadax framför tv:n vi ser på Dumbo åh väntar på tomten, kalle anka och våra gäster. Jag passade på att blogga lite.


  

Gästerna har anlänt och kollar på Kalle Anka ihop med barnen.


       

Så kom äntligen tomten och kort därefter utbröt paketöppningsfrenesin


             

Lite bilder från när vi dukade upp julbordet i bästa Ernstanda pyntade jag friskt med granris. Morfar och barnbarnen valde att softa framför tv:n


 

Barnen skålar med läsk till maten


 

Efter en dag full med väntan och mat är det skönt att inviga lite av de nya julklapparna i backen på kvällen..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards