Hönsmamman

Alla inlägg den 3 december 2010

Av MissJA - 3 december 2010 20:49



Tja, hur som så går tiden, åh fort!! redan vecka 30!! fast ett tag kändes det som om tiden stod stilla, när jag var mitt uppe i det värsta illamåendet kunde varje dag lika gärna ha varit lika långt som ett helt år.

Det jag gärna äter lite då och då är dijonsenap, hur vidrigt det än låter njuter jag av varje liten klick



Åh så en kvällsbild, tagen för ca 10 minuter sedan.. nu var jag så snabb att jag tom chockade migsjälv!!

Av MissJA - 3 december 2010 20:36

Så var det fredag, igen! Det innebär att jag träffade min kontakt R och dietisten var även med idag. Det var något jag hade önskat eftersom jag har fått det så struligt med maten. När sömnen slutade fungera kom mitt ätstörda beteende tillbaks och helt plötsligt blev det svårt att äta annat än flytande, åh med det kom ett ännu sämre psykiskt mående tillbaks..


Nu ska jag visst dricka näringsdryck 1/ dag från och med om en vecka när lådan med provsmakning anländer (24 st förpackningar för 250kr)


Utöver det har hon skrivit upp vad jag ska äta och typ när. Hon bad mig att stänga av hjärnan och bara robotmässigt försöka få i mig det jag måste för både mig och bäbisen.


Dessutom blev jag fortsatt sjukskriven tom. 23/12 tycker det känns skönt att slippa ställa om dygnet nåt mer detta år och förhoppningsvis inte förrän jag tänkt börja jobba lite extra under föräldraledigheten typ i maj...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards