Hönsmamman

Alla inlägg den 5 december 2010

Av MissJA - 5 december 2010 15:03

Det känns som om jag rör mig genom kvicksand. Det är så mycket jag vill ha gjort, men får inte ens en bråkdel av det utfört!! Suck. Idag tillexempel hade jag planerat att

  • städa
  • Åka pulka med barnen (eller de åker jag står och hejjar på)
  • Fara och handla lite mera frukt och lite grejs för att göra lite mjölkfritt julgodis.

Vad har jag då lyckats med på hela denna långa dag:

  • Jag har plockat lite, men har de senaste dagarna blivit grymt mycket långsammare pga. foglossning. Så det är mycket kvar.. Men man får vara glad för det lilla dessa dagar.
  • Vart ute med barnen en stund före fikat, och dessutom fått fram deras bob!! Wow det var mer än jag trott att jag skulle göra idag!

Sedan har det tragiskt nog inte hänt ett skit mera, eller jo. Jag har invigt det nya lite konstiga pannkaksjärn jag beställde från ellos. Det fungerar medn det är som sagt var mycket annorlunda.


Vet inte än men hoppas att kanske orka komma iväg till affären senare idag, typ innan vi ska hämta hem sambon från jobbet. Men innan dess måste jag ha serverat barnen mat. Idag ska de få äta stekt ekologiskt fläsk, löksås och kokt potatis.. Värsta bondmaten.. Men det var säkert snart 3 år sedan det serverades här hemma..

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards