Hönsmamman

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av MissJA - 30 mars 2013 09:24

M jobbar i helgen, som vanligt när det är påsk. Vi har käkat påskfrukost åh lyssnat på rix fm på radion. Jag bara älskar programpunkten hissa åh dissa.
Kanske är det en punkt jag borde börja med i bloggen.

Veckans hiss åh diss, nåt att fundera mer på...

Igår var m åh åkte slalom med v, hon har nu lärt sig ta liften själv åh var så lycklig över sitt framsteg. Vi andra hälsade på mina föräldrar. På kvällen åkte jag med miiimii på affären åh handlade lite, vi somnade alla till let's dance. Skön kväll.

Jag var så trött igår (pms) hungrig, frusen lättretlig osv. Åt en bra åh förmodligen kaloririk sedan blev det bättre.

Nu ska barnen ut åh leka lite jag ska träna med min nya åh tyngre kettlebell (12kg) planka åh så städa till åh fixa lunchen förstås.
Efter lunch blir det att baka lite åh sedan styr vi bilen mot mormor åh morfar för påskfirande åh en trevlig stund.

Hoppas alla ni andra har en trevlig dag att se fram emot. Lämna gärna kommentarer. Det är alltid roligt att läsa, vad ska ni göra nu i påsk?

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards