Hönsmamman

Alla inlägg den 1 mars 2013

Av MissJA - 1 mars 2013 20:40

Diddi fick feber ikväll :( det upptäckte jag efter att han kräktes.

Hoppas att han inte är magsjuk, utan att det var en febertopp pga den förkylning han har.

Efter kräket var han åter hur pigg åh busig som helst. Åh snodde chips. Han var busig åh pigg innan åxå.

Ja, ja... Man vet ju aldrig med små barn. Jobbigt bara att samtidigt som jag var med diddi vrålade esmee som en galning. Det på en situation som jag redan tycker är jättejobbig. Stressnivån gick genom taket. Precis vid dessa tillfällen önskar jag att M inte var på jobbet...

Nä nu håller jag på med nattningen. Sedan ska jag förutom att sortera sockar och underkläder hålla tummen åh be böner att det inte är magsjuka.

Av MissJA - 1 mars 2013 11:31

Lite skoj, i veckan blev jag uppringd av en journalist från folkbladet. Han hade hittat mig via min blogg. Jag blev intervjuad om barnkalas. Det blev rätt bra :)

Av MissJA - 1 mars 2013 09:42

Mätte mig imorse, resultatet minimalt!! Endast en YNKLIG cm mindre runt låren. Just nu känner jag besvikelsen. Men, tack vare Olga Rönnberg och mamma fitness vet jag att resultat inte kommer hela tiden, ibland stannar det upp. Men, bläää!! För en platå, suck.

Blev inga bra bilder heller. M var sur åh tyckte det jag höll på med var onödigt. Något jag inte håller med om! Jag dokumenterar de resultat som jag får av min kost och träning.

Kanske är det så enkelt att jag håller på att få tillbaks mensen åh därför vätskat på mig inför den. Tja, det får väl framtiden utvisa.

Bilderna med jeansen är tagna idag...

Denna blogg är värd 3 862 kr

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards